Okej..

Jag erkänner, jag är ingen bloggerska..och jag kommer nog inte göra några större ansträngningar framöver heller, men bloggen kommer hänga kvar inför mina framtida resor..
så ni (om jag har någon läsare kvar?) kan ju kika in lite då och då...

Thailand var iallafall heeelt fantastiskt, sol och bad varenda dag..:)
familjen Tykon njöt av vardagen som semester firare och gjorde små utflykter lite då och då, men mestadels kunde man hitta oss på Kata Beach, 7eleven eller någon närliggande restaurang/bar :)

bilder finns/kommer på Facebook där mna kan avnjuta våran underbara semester i bilder..
jag antar att detär allt jag orkar skriva för nu :)

Men bli inte chockade om det kommer ännu ett inlägg i januari då jag ska till London nästa vecka och spendera 4 dagar där med min bästa dansk Marie-Louise! :D

OCH inte att glömmas så bör jag få svar denna månad om det blir något mer säsongsarbete för mig med SunWing.. HOPPAS HOPPAS !!! så håll alla era tummar och tår för att jag får åka till cypern och jobba i april..

Puss M

Du kommer alltid att vara våran hjälte.


en kommentar kanske? =)
Postat av: Bino

klart jag fortfarande svänger in här ;) puzz på kind

2010-01-22 @ 16:01:07
URL: http://web.telia.com/~u52804581/
Postat av: Sofia

Hej jag har utmanat dig



tryck på länken så kommer du till mitt blogginlägg:

http://fiddelifia.blogg.se/2010/january/award.html#comment



Kram sofia

2010-01-28 @ 14:10:56
URL: http://fiddelifia.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0