Viva España!

Det är inte jättehett på bloggfronten just nu, men jag lever så oroa er inte kära vänner!

Men i övrigt så är det väldigt hett härnere, galet varmt faktiskt..

Här på GranCanaria innebär säsongslivet (för mig och mina vänner) jobb, sol, bad och en hel del party, vilket är allt det vi älskar! Vissa dagar önskar man att man kunde skjuta lite på jobbet, men det är ju trots allt det vi är här för, och att få göra det man tycker bäst om i ett sånthär klimat är inte att klaga på!

Sen sist då så har det hänt lite grejer här nere, Spanien vann ju som bekant fotbolls VM, vilket firades med dunder och brak vill jag lova!
Jag har haft min födelsedag men maskerad tema, där man kunde träffa på Spice Girls ändå inpå småtimmarna i Puerto Rico, mycket rolig kväll :)
Och det största av allt (tycker jag) är att jag numera har klättrat på karriär stegen inom jobbet, då jag numera är Lead i Miniland, vilket innebär att jag har den stora äran at göra jobbscheman, kontakta alla som ska kontaktas om det är krångel med något, och så klart lite mer i lön, inte alls mycket mna ändå lite mer :) känns bra tycker jag! Lite nervigt är det allt, men jag är ju jag så vad kan gå snett?? :)

Annars är det inte mycket mer, på onsdag ska jag Linda & Helena hyra en bil och åka på shoppingtur till LasPalmas! WIHOOO! Dom två är mina bästa här nere, vi umgås mest hela tiden och ja, har det bra helt enkelt :)

De flesta bilderna laddas upp på Fejjan, men här kommer några smakprov, enjoy!









Nu får vi se när det skrivs nästa gång! :)

Puss M

Du kommer alltid att vara våran hjälte!

en kommentar kanske? =)
Postat av: Mamma

Ja tack o lov att du är som du är..vad kan gå snett :)Lycka till...ha de så kul resten av din tid på Gran Canaria...Kram Mamma o Pappa <3

2010-08-02 @ 11:22:24
Postat av: Hanna

Äntligen att inlägg=) Kul att du har det så bra gumman, blir allt liiite avis på dig emellan blöjbyten, tvätt och städ;) PUSS

2010-08-02 @ 23:18:02
Postat av: Hanna

Tack så mycket för tipset, Mia! Det ska vi testa imorgon =) Hoppas du har det bra!

2010-09-12 @ 21:21:33
URL: http://barahannah.blogspot.com

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0