vart tog våren vägen?

buhuu =( jag vill inte ha mer snö nu!

ikväll är det final i let's dance som ska avnjutas i sängen =)
skulle ha vart inne i örebro och kollat på det tillsammans med tjejerna, meeen vi tackar snön för att jag inte kan åka...=(
det har snöat så våldsamt och i bara lilla laxå har flera bilar kört av vägen och krockat, så det kändes lite väl riskabelt att sätta sig och åka in till örebro nu på kvällen =/ men det kommer fler gånger.

och i morgon har vi Scrap-Mara i laxå! =))) tjihooo!
ska bli så kul!
sitta och scrappa från kl 10-18 =)
sen på kvällen blir det robinson antar jag =P

och på söndag ska vi ha kalas för storebror som fyller 24 år på torsdag. jösses, nu börjar vi bli gamla.. haha =P

men nu ska jag gå och göra mig lite bubbelvatten och sen dyka ner i min nya säng!!! =)))

jag är extremt fattig denna månad också.. vilket inte känns bra alls.. =((

Puss M

en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0