vart är jag påväg?

usch..
just nu känns allt som har med mitt liv att göra surt.
jag skulle kunna göra vadsom hellst för att kunna åka till USA till mitt älskade redondo beach där solen alltid skiner och livslusten bara flödar, dvs. precis tvärt emot röfors.
jag orkar knappt kliva ur sängen längre, inget känns motiverande nu.. inget alls.

har kännt mig så sjukt deppig på sista tiden och till råge på allt så fick jag hem deklarations brevet idag där jag ska betala tillbaka 2500.. och det är vad jag har denna månad.. och så ska jag till tandläkaren nästa vecka, 1200.. kul.
det är förståss inte bara pengar som gör mig deppig nu. vet int evad det är men jag mår så dåligt, jag vet inte vad jag ska göra riktigt..

har kollat flyg och lite boende i usa, och om jag vill så har jag boende hur länge jag vill hos min bästa granne Laura, och min kompis Angie.
ska ringa ambassaden nån dag och kolla hur det är med mitt visum och allt..
jag ska ev. ringa några samtal så kanske det löser sig med lite jobb ett tag också.

jag vill verkligen åka dit, där finns inga bekymmer.

men jag ska försöka sova nu, ska gå ut och gå med två gamla tp kamrater i morgon. tur att det finns ett par st som kan lysa upp lite i vardagen.

I almost feel pushed aside.

Puss M


( Jag var så lycklig där. )

en kommentar kanske? =)
Postat av: hanna

skickar över en kram och hoppas innerligt att den kanske kan få dig att dra lite på smilbanden... i alla fall liiiite.

kraaaaaaam!

2009-03-31 @ 14:40:20
URL: http://barahannah.bloggspace.se
Postat av: Evelina

Jag är så avundsjuk ;D

2009-04-02 @ 18:40:01
URL: http://evvvelina.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0