nu är det VÅR! =D

och jag älskar't!
det är så underbart skönt och man riktigt känner hur sommaren närmar sig! =)

har vart ute på härliga vår-promenader de senaste dagarna nu, det går så mycket lättare när det är fint väder och man inte behöver ha på sig massor av varma kläder.

något som känns mindre bra just nu är att jag inte har några pengar, eller jo lite har jag, men ajg ska till tandläkaren på onsdag och laga hål, och vips så kommer de pengarna försvinna..
men du får ju ny lön nästa fredag kanske du tänker, och det stämmer bra. men då får jag inte ut alls lika mycket som jag brukar då jag missade en hel veckas jobb förra månaden när jag låg dö-sjuk hemma. =( typiskt.

men men man ska väll inte klaga antar jag.

jag och Jessika har iallafall en deal som vi ska köra stenhårt på, och vi kommer att göra det skit bra det vet jag! =)

ne nu ska jag duscha sen lägga mig och kolla på tv ! =P

Puss M

en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0