Fredag, den 6 mars.

och endast 4 månader kvar till min födelsedag! =D

igår var en mycket bra dag, började med att jag åkte ner till laxå strax efter nio då jag och Erika skulle åka till marieberg för lite shopping =)
sagt och gjort, fast så mycket shopping blev det väll inte men vi hade trevligt och åt mycket god mat på IKEA =)

när vi kom hem från örebro så åkt ejag hem och bara tog de lugnt en stund för att sedan fara iväg till kumla runt 4.
där träffade jag Ämeli på torget för att sedan ta en mycket mycket trevlig fika på sveas =)
när vi hade suttit där ett tag så gick vi upp till henne och där var ju såklart patrik och lilla Mio.
jösses vad söt en liten pojke kan vara. =)
satt iallafall där och pratade lite skit och sedan bestämmde vi oss för att spela plump, och nej jag vann inte, jag kom sist.
men det bjuder jag på, jag blev lovad en retur match så jag var nöjd =).
satte mig i polon och åkte hem strax efter nio, då åkte jag hem och la mig på soffan innan det var dags att förflytta sig in till sängen. det var min gårdag.


världens sötaste Mio & Ämeli =)

Idag ska jag åka in till marieberg för en dejt med Jessika på marieberg och sen ska vi möta upp Anna Isabelle på stallbacken för en lunch =)!
men nu måste jag in i duschen!

vem vet, det kanske blir en uppdatering ikväll? ;)

Puss M

en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0