1 mars 2009

jag känner på mig att mars kommer bli en bra månad.

dels för att jag har blivit bättre från min "vadjagnuhade" sjuka och för att det börjar lika vår ute, mer och mer! =D
nu har jag bara lock för örat, fast jag börjar dock misstänka att min astma spökar så jag har vart duktig i ett par dagar nu och tagit min astma medicin, och det känns bättre, tummen upp.

idag har jag, mamma och karin vart hos annacarin och scrappat precis hela dagen! =)
toppen kul! det bjöds på god mat och allt, =)

och tack Katta för hjälpen med bloggen =)! du är en klippa!

men nu börjar visst Beck igen,

kanske lägger in bilder på alla böckerna jag har införskaffat på rean nån dag! =)

Puss M




en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0