09-03-04

Well hello.
i morse vaknade jag strax eftr nio men orkade inte riktigt gå upp, så jag låg kvar till halv tio. skönt =)
sen gick jag upp och kröp ner i soffan och läste tidningen och kollade på nyhetsmorgon med ena ögat,
sen var det "efter tio" med Malou, jag gillar det programet =P det har blivit lite så att jag kollar på det nästan varje morgon då jag brukar vakna runt halv tio, tio snåret =P
Efter Malou så skickade jag sms till larsson och frågade om hon skulle med ut på promenad och så fick det bli =)
tog rundan som tar ca 40 min, eftersom de är så slaskigt ute så är de inte så kul att gå i skogen =(
(JAG VILL HA VÅR NUUUU!!)
kom hem för en liten stund sen och fick ett sms från en gamal jobbarkompis på TP och ska åka ner till henne nu och äta semla =)

sen ska jag iväg och jobba 16.30-21.30! =)

Puss M


en kommentar kanske? =)
Postat av: Erika

Hej! Såg att du fått dåligt med komentarer så jag tänkte göra ett försök att glädja dig lite så här

på kvälls kvisten.Det var den absolut trevligaste blogg jag läst.(jag ska väll inte nämna att det är den första jag läst)Keep it up.

2009-03-04 @ 20:19:27

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0