I morgon blir det stranden :)

Sitter på jobbet och filurar lite innan det är dags att börja, har ju 45 min kvar innan det är dags :)
Har precis ätit en god frukost ( nej jag har inte tröttnat på hotell frukost än, kan man ens göra det?)

Idag ska jag jobba till kl 21 ikväll, blir en låång dag men i morgon är det ju ledigt, då ska iallafall Marie-Louise och jag ta våra nya luftmadrasser och åka till Faliraki och inviga dom, får se om några fler hänger på :)

Som säkert ingen har missat så är det ju bara 6dagar kvar tills jag fyller år, alltså på måndag. =)
På lördag ska jag ha ltie kalas på taket tänkte jag, sen får man se vad som händer och om någon vill komma haha.

Annars flyter allt på bra, hade utvärderings samtal med min Lead igår och han verkade nöjd med mina insatser so far :)

hepp nu vet jag inte vad jag ska skriva mer , ska nog lägga mig en liten stund innan det är dags att gå och leka med alla barn =)

Puss M

Du kommer alltid att vara våran hjälte


en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0