Det rullar vidare =)

Allt flyter på jättebra här, jag har tilloch med blivit ganska bra på att förstå danska!
Jippie!
På jobbet går allt fin fint, och jag har lärt mig att hitta till Gamle byn som mina danska vänner hade sagt, gamla stan för er som inte kan danska.

och igårkväll/natt/morse var vi ute, och det var längesedan jag hade så kul, och så trött som jag är idag, vi kom hem ca 07.30 efter en natt på bargatan som inehöll både det ena och det andra, vissa tattuerade sig, andra drack shots så att huvudet nästan trillade av, och vi avslutade med att gå till en klubb och dansade all morning, kalas kul verkligen :)

mn internet är som sagt lite krångligt än och jag sitter i trapphuset,
men nu har jag inget batrei kvar i datorn när jag väl kom in på nätet.
ska försöka få in lite bilder någon dag.

Puss M

DU kommer alltid att vara våran hjälte.

en kommentar kanske? =)
Postat av: Mamma

Å vilket gjorde du flicka lilla??? Tatuerade eller drack shots hihi...kul att du börjar förstå vad dina vänner pratar om....vi ses...o hörs.

Älskar dig

Mamma

2009-06-15 @ 05:41:48
Postat av: Anonym

det återstår att se =P haha

2009-06-15 @ 15:19:54

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0