Mysdag

Idag har vart en riktig slappar dag,
När vi kom hem i morse runt halv fem så somnade jag omgående och vaknade kl halv nio i vanlig ordning, men somnade om efter ett tag och sov till halv elva, satte mig vid datorn och kollade runt lite då, sen vid 11 ringde jag och väckte Marie-Louise och sa at det var dags att åka snart :)
Runt halv tolv var vi färdiga och gick och köpte oss något att äta i väntan på en taxi, sen åkte vi till Kallithea spa, (A little piece of heaven on earth) Hioppade i vattnet på en gång, men idag var det lite kallare än vanligt så vi gick up ganska snart och la oss i solen och bara njöt :)
Strax efter så kom resten av ligan dit men de låg över oss då det inte fanns så många platser där. sen var det dags att blåsa upp luftmadrasserna och prova dom, men det blåste ganska mycket så vi låg inte och solade på dom i vattnet med rädslan för att blåsa ända till turkiet :)

sen låg vi bara och sov/solade :) underbart!
vid 5 kände vi att vi var klara för idag så vi packade ihop och gick upp till bussen, åkte hemmåt och duschade,
sen kikade Sofia in en sväng innan vi skulle åka hit och hon skulle ha bilden så hon skjutsade oss in till gamla stan :) toppen!
och här sitter vi nu på ett mysigt litet cafe och är allmänt osociala med varsin dator framför oss jag & min bästa Dansk, Marie-Louise :)

Igår då, vi gick ut allihop a för att fira mig lite eftersom jag fyller år i morgon :)
det blev ju inget kalas men vi hade jätte trevligt ändå :)
de sjöng för mig på svenska, men jag ville höra den på engelska med, men fick ingen bra respons av de andra så Maria från showteamet stallde upp och sjöng för mig :)
sen gick vi ut och drack och hade allmänt kul, tills vi kom till Colorado, det var ingen stämmning där så det var inte så kul.
En sak till, jag hade ju länning på mig igår, vilket händer typ en gång om året och tror ni inte att inne på dansgolvet står en tjej med precis likadan klänning..det var ju ingen vanlig svart, utan en mycket färgglad och speciell klänning, jaja vi hälsade iallafall på varandra och skrattade lite :)
så är det med det,

Idag är det bara en vecka kvar tills mami kommer hit :)

hepp, nu orkar jag inte mer,

Puss M

Du kommer alltid att vara våran hjälte


en kommentar kanske? =)
Postat av: Sven Eliasson

Vi ser att du trivs bra på jobbet,det är väl kul.

Mormor och jag grattar på födelsedagen,ha det bra.

Morfar

2009-07-06 @ 09:11:35
Postat av: Martina!

Grattis på födelsedagen Mia!=)=) skickade ett sms men kom på nu att du kanske inte har med/på mobilen. Hoppas du får en toppen dag!

Ta hand om dig.

Karm martina

2009-07-06 @ 11:20:02
Postat av: Bino

HIPP HIPP HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA på din egen födelsedag idag ... många kramar från oss alla!!!

2009-07-06 @ 17:28:23
URL: http://web.telia.com/~u52804581/

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0