2009

(och som alla andra år) Nytt år, nya möjligheter =)
jag gillar't!

dock så har jag återigen hamnat i någon form av bloggsvacka.
men jag ska försöka bättra mig. =)


det nya året firades in med Jessika i Örebro på "årets fest" som nog många skulle vilja kalla det,
kanske inte kan hålla med om detta men det var iallafall till stor belåtenhet och jag träffade mycket spännande (?!) folk =)
det tackar vi för! =)

än sålänge har jag inte hunnit med så mycket skoj i år.
men dock går mina USA planer frammåt, men ajg är också väldigt kluven då jag inte riktigt vet vad jag ska ta mig till.

folk driver mig till vansinne med sin blotta närvaro, men godhjärtad som ajg är så biter jag ihop och låtsas att allt är precis som det ska. hm....

men jag ska inte gräva ner mig och bli sentimental nu, jag har ju mål i mitt liv som måste fullföljas innan jag går under.

och nu har jag precis vart ute på en härlig promenad med faster och mina "kusiner" =)
duschen väntar, sen soffan. =)

Puss M






en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0