oj,

klockan drar iväg när man sitter framför datorn.
börjar bli dags för kudden snart känner jag, ögonen är inte vad dom var tidigare idag.

idag på jobbet så fick jag lära mig en ny maskin, för att det fanns inga överdelar kvar till kupevärmarna, eller jo det fanns, men dem skulle samhalls tanterna ha i morrn så jag fick gör ariktigt terapi arbete idag, sitta och lägga bitar i en maskin som stämplade nått märka på dom, och så vidare och vidare gjorde 1600 st, men då krånglade maskinen endel så jag hade säkert gjort flera tusen om de hade gått smärtfritt, men det var rätt kul ändå faktiskt =)  så såg kvällen på jobbet ut idag.

till lunch idag så fick familjen kaan en mycket mycket god kyckling gryta som till lagades av ingen mindre än moi, såklart.
jag gillar att laga mat jag.

var även på lilla os idag där lillkusin var med och tävlade i olika grenar, jag är så stolt över henne <3.


annars då,
i morgon ska jag ner till laxå kl 12 och lunch bowla med Frida, trevligt trevligt!
hon har ju lilla Tilla på inskolning på dagis så vi passar på då. =)


Personligt meddelande:
Tinus, jag pratade med malin idag och hon sa att du kansek skulle åka dit och hälsa på och sa att jag skulle fråga när du hade tänkt åka så kansek jag med kunde följa med?
du har mitt nummer .

hepp hopp, det får vara det för nu.

just ja.
idag har vart en jobbig dag innerst inne.
har tänkt på hur mycket jag saknar mina bebisar precis hela dagen idag =( och så har jag inte deras nya hemnummer så jag kan inte ringa heller, har bara mobil nummer men det kostar ju flera miljoner i minuten =(((

Puss M.


-Rest in peace-


en kommentar kanske? =)
Postat av: Martina

Heej du! tänkte bara höra om du har lust/tid med en förmiddagspromenad på typ torsdag!? vore skoj!=) hoppas allt är bra annars!=) kraaam

2008-09-17 @ 00:52:29

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0