vecka 43, onsdag, 20.48

nu har snart en arbetsvecka till gått,
herregud vad tiden går fort.

till helgen är det fullt upp mina vänner, för på fredag har jag 11h pass på jobbat slutar kl 17.12 och då bär det av direkt mot örebro och marieberg för att inhandla diverse födelsedags presenter till vänner och lillebror.(nån som vill med?)
efter marieberg vet jag inte riktigt hur planen ser ut.
men jag hoppas iaf att det blir något i stil med:
jag åker till min bror i kumla och ställer bilen där, tar sedan ett tåg till hallsberg för att bli upp plockad av någon annan som sak till Lina på hennes 20års kalas.
för att sedan ta mig in till kumla igen, eller ännubättre örebro där jag ska spendera kvällen i goda vänners sällskap då min bästa jessika har bestämmt sig för att komma hela vägen från karlstad på ett besök =)
och sen blir det party party.
sen åker jag till kumla på natten och sover hos kära bror.
lördag morgon vaknar jag antagligen av att mamma ringer, eller min väckarklocka då hon och pappa kommer och hämtar oss för att vi ska in till örebro och fira lillebror som fyller hela 17år på fredag! =)
efter kalasandet där åker jag tillbaka till kumla för att ha ännumer kalas hos Ämeli som fyllde år förra helgen! =)
sen blir det nog hemfärd för min del, om jag inte sover kvar i kumla en natt till och åker hem söndag förmiddag.
för på söndag eftermiddag så ska jag ner till laxå och scrappa mellan kl 15-21 !
det kommer ju bli underbart.

nu vill jag tacka för mig och den här gången.

Puss M

måste även tillägga att jag blev så sugen på negerbollar (och ja man får säga så, det står i kokboken, nej jag är inte rasist eller något liknande) i går så då blev det baka av i familjen kaans kök =)
det var gott. jag åt dom när jag såg på tv. haha


en kommentar kanske? =)
Postat av: Emelie

bor du kvar i röfors eller vad gör du nu för tiden? :)

2008-10-23 @ 14:35:44
URL: http://empapuss.blogg.se/
Postat av: Emelie

okejokej, jo jag förstår att laxå nog inte känns sådäär jättehippt :p men du har ju ändå varit i usa så de kan ju ha varit skönt att ha varit hemma en sväng nu innan du kanske drar vidare? Jo jag jobbar en del, dock har de varit lite lugnare nu några veckor, men de är inte skönt, de gör mi bara rastlös.. men idag blir de jobb iallafall :) puss!

2008-10-27 @ 09:33:28
URL: http://empapuss.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0