min baby London fyller 3år idag =)

Idag är det ett år sen vi hade 2års kalas för min bebis i lekparken vid stilla havet.
och idag har dom kalas på ett helt annat ställe i USA, i Lake Tahoe.

jag ringde dit nyss och Roberth hann precis svara innan jag tänkte lägga på, de var påväg ut så det var tur att jag ringde då och inte senare som jag tänkte från början! =)
pratade med robert och fick en uppdatering på vad som hänt runtom i deras nya liv =) och allt låter verkligen toppen!
jag saknar snart ihjäl mig efter dom!!!!
en sak som var mindre rolig var att en av grannarna på gamla stället hade gått bort, han hade inte kommit till jobbet på 2 dagar och då hade en av arbetskamraterna gått dit och brutit upp dörren och då låg han på soffan och hade druckit ihjäl sig =/  usch vad otäcka saker som händer.

men det bästa av allt, som jag kommer leva på läääänge nu är att jag pratade med lilla London som hade födelsedag idag, och han lät så stor han pratade jätte bra! och såklart så sa jag att jag saknade honom tusen gånger om, och då svarar underbaringen : I miss you to ia (ia=mia)
såklart så börjar jag böla eftersom bebisen min kommer ihåg mig så bra efter nästan ett helt år!
pratade också med andrea en sväng och hon ville att jag snart skulle komma och hälsa på dom! =)
ashton var i skolan så jag honom pratade jag int emed denna gång, men ajg ringer snart igen, det lovar jag!

åh, nu ska jag lägga mig och bläddra igenom mitt usa album och drömma mig tllbaka för en stund.


(snart ett år sedan, åååh det gör ont i hjärtat hur mycket jag saknar dom)

Puss M

en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0