tredje advent

och livet är en enda bergochdal bana.
detta har vart en otroligt jobbig vecka på många olika sätt, inget har gått som jag velat och allt har bara vart en enda röra.
jag blir galen snart.

men å andra sidan så ser hoppet om att kunna åka tillbaka till min familj i usa ljusare ut, då jag eventuellt redan har visum för 6 månader till.
det vore de allra bästa för mig just nu.
i usa är allt hakuna matata.
fast denna gång blir det ju inte LA, men ändå.

luciatåget igår var jättefint och jag är så stolt över barnen.
(men så finns det alltid dom som får en att vilja spy ibland)
har ingen bild på min dator från luciatåget, men det kommer.

idag är en såndär dag då man int egör nått.
fast min pappa har fixat hem både "This Christmas" och "Fred Claus" åt mig som ajg och michaela var och såg på bio i usa förra året,
så jag har lite "flashbacks-från-usa.eftermiddag".
jag skulle kunna göra allt för att få åka dit i januari!

men men.

Puss M

en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0