i morgon är det julafton =)

tjohoo!
även fast julkänslan inte helt har infunnit sig i mig än så är det ändå alltid lite pirrigt såhär dagen innan,
för man vet att ikväll är det uppesittar kväll med bingolotto, då ska vi äta skinkmacka, köttbullemacka och dricka julmust och ha mys! =D

i år har det inte inhandlats många julklappar, för vi hade lottdragning med släkten, då alla fick dra en lapp med ett namn på och den skulle man köpa till, jag har köpt till min faster, fast det var ett tag sen, men iallafall så är allt klart nu =)
har vart inne på marieberg många gånger senaste veckan och fixat allt småpyssel.
kul kul =)

nu har jag precis slagit in alla julklappar och snart kommer tinus så ska vi ha lite julafton och senare ska jag åka till ågrena för att ge lilla Tilla sin julklapp =)

nu har jag vart hemma i ett år och 3 dagar.
and I'll leave again.

 puss & god jul M

en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0