Hollywood here we come!

idag ska vi (jag morfar & jenny) aka till HOLLYWOOD :)
det ska bli sa himmla kul :) fa se allt som man bara sett pa tv, och hollywood skylten ska saklart fotas :P
det hor liksom till :D

annars da, igar var vi pa farmers market nere vid havet, men de var inte sa kul, sa vi akte till kopcentret, det ar stooort! :p det spenderades en hel del pengar, men jag fick lite hjapl av min kara morfar sa det blev bra :) TACK!
vi var dar fleeera timmar, kom dit runt 2 kanske och kom inte hem foren 8 :p hehe
men vi hade trevligt :) morfar gick och satte sig i en massage stol nar jenny & jag var inne i affarerna :P

och idag ska vi till hollywood! :D det ska bli sa himmla kul! :D
sa far man se vad man kommer hem med darifran :)
far hoppas att vi kan se nan kandis med :p

men nu ska jag hoppa in i duschen och frascha till mig lite :)
vill ju inte lukta illa om jag skulle traffa mannen i mitt liv :p HAHA

ha det bra !

Puss M

en kommentar kanske? =)
Postat av: Patricia Klinteberg

Hoppas du får en trevlig fredagskväll! :)

2007-10-05 @ 19:43:23
URL: http://klinten.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0