lite uppdatering

fredags natten forra veckan var inte min favorit, hade da 24h sjukan,
da jag minst en gang i timman fick springa till badrummet for att krakas & det andra nar inte magen mar bra..
inge kul!
sa pa lordagen nar jag hade sovit i ca 3-4h sa var jag ju som sagt inte pigg och madde inte helt bra, skulle jobba eftersom robert skulle jobba & andrea hande akt till Rom med sis syster tidigt pa morgonen. sa kande jag mig inte lycklig. med det ar tur att grannarsn har tycker om mig och staller upp nar mna behover hjalp! :)
hon som kom over och hjalpte mig ar til pa kopet sjukskoterska sa hon hade med sig mediciner som var bra for magen & illamaendet, :)
lag i soffan precis hela dagen de var saaa skont..
hon & hennes man hjalpte till hela dagen, kopte mat til london& mig hela dagen. saa snalla. TACK
 Ashton var itne hemma for en kompis mamma till ashton tog honom hela dagen & over natten.
dagen efter nar jag vaknade sa madde jag battre, men med tankte pa att jag knappt inte at pa lordagen sa hade jag ingenting i kroppen, sa jag var heelt slut och madde fortfarande inte helt bra, men robert var ledig sa jag hade en hel lugn dag.
sa igar var jag pa topp igen :) eller ah, var lite trott men det kan man forsta, men det gick bra hade ungarna hela dagen vi akte till en klasskompis till ashton och hade playdate i ett par timmar sa den dagen gick frbi ganska fort.
och idag har robert vart ledig igen sa jag drog mig till kopcentret for att spendera massa pengar, och de gjorde jag ocksa. :p haha
kopte mig:
- en TRO DET ELLER EJ klanning, :)
- underklader
- 2 par skor ett par ballerina ( det kan man fortfarande anvanda har) och ett par stovlar
- en troja
jag tror de ar allt :P haha

men nu ar de dags att dra sig mot sang regionen och kolla pa en film! :)

pusss hey


en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0