ikvall ar d et fest, (igen) haha

ikvall ar det dags for party igen :p gymmet vi gar pa har en thanksgiving fest idag :)
sa vi far se hur det ar :p me nde blir nog kul! :)
hoppas bara de blir mycket folk :P de ar alltid roligare da! :)
bjod iallafall med min amerikanska vannina Angie, jatte trevlig tjej :)

nu bara till det alltid lika jobbiga beslutet
VAD SKA MAN HA PA SIG?
hm, far se vad jag kan grava fram for gammalt skrot ur garderoben :p

ha en bra dag sverige :p

image51

en kommentar kanske? =)
Postat av: S&B

Godmorgon (elle va dä nu ä over there?) min vän!!
Festa lugnt och WAW vilka maffiga drinkar ;)
Snart så rullar lasset häråt för dig ... Och då får du allt en kram eller fler av mig (och många fler oxå för den del) ... värt mycke va?
;)
Ha d gott

2007-11-22 @ 06:25:18
URL: http://web.telia.com/~u52804581/

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0