halloween

da har man firat sin forsta, men forhoppningsvis inte sista halloween i staterna! :p
de var galet kul att se alla som var utkladda, akte till en klubb i hermosa beach, samma som de senaste gangerna, Sangria. gymmet som jag gatt pa hade ordnat ett stort party dar! och verkligen alla var utkladda! :) de var jatte kul :)
folk var utkladda till allt mojligt, sag tex. en jatte snopp, en bud man (bud ar ett olmarke for den som inte vet)  och ja massa olika saker, de var sa sjukt kul! :)
hade en jatte trevlig kvall :)

var sjalv utkladd till en pirat, kommer ev ut en bild sa smaning om :p

annars da, kom hem runt 3 i onsdags och i gar morse bankar det pa dorren kl. 8 de var robert som fragade om jag kunde ga upp och kolla barnen ett tag, for andrea hade en tva dagars sjuka sa hon var jatte dalig i magen och krakets, sa sjalvklart gick jag upp..
ordningsam som ajg ar sa drck jag inte sa mycket pa onsdagkvallen eftersom jag visste att jag skulle vakna runt 8 tiden dagen efter iallafall. sa det var en bra formiddag.
nar andrea kom upp runt 10 sa tog jag london pa en laaaaaang promenad pa tva timmar :)
de var saaaa skont.
vi gick nere vid havet och sag massa delfiner! :)
och nar det var dags att vanda och ga hem sa var det 5-6 delfiner som ocksa vande om och foljde oss anda till piren dit vi skulle! :) de var en haftig kansla, kanndes precis som att dom foljde oss hem for dom simmade & hoppade upp och ner i vattnet hela vagen dit vi skulle och var precis brevid oss, fast i vattnet saklart.
ah de var en kansla :)
sen nar vi kom hem sa sa andrea, de var tura tt ni kom hem nu, jag blev lite orolig sa jag tankte nastan ringa polisen ;P hehe
sen tog jag mig en dusch, gick och kopte en cola & la mig och vilade ett slag
for pa eftermiddagen var det dags att jobba igen! :)
jag alskar barn!

dom andra barnen som jag jobbar ganska mycket med.. ah dom ar sa ROOLIGA sa det finns inte ! :)
jag har verkligen the time of my life har.
men sjalvklart hade jag garna sett att jag hade lite mer pengar, men de ar som det ar och jag overlever! :)

ska kila,
PUSSSSS

en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0