fixar & trixar

sitter har och forsoker lara mig sjalv hur man kan fixa & trixa med bloggen, sa den kanske kommer se lite risig ut ett par dagar framover tills jag far lite mer kontroll pa det hela, annars far mig personliga blogg fixare fiddeli fixa till den igen ;) hehe

och nu mina kara vanner  blogg snokare ar det bara jo BARA 30 DAGAR KVAR! :D
sen landar jag hemma i det iskalla sverige igen!
men jag hoppas det blir lite varmare nar jag kramar om alla som jag har saknat under mina hela 6 manader.

och pa tisdag ar det min lilla bebis fodelsedag :)
min lilla jennie karlsson fyller 9 ar :D och blir en stor tjej.
da far hon ocksa presenten fran mig ( som jag hoppas att min mamma slar in valdigt fint!) :p
hoppas hon blir glad :)
saknar min snutta sa himmla mycket! men snart ska vi kramas igen! <3

pa sista tiden har inte hant sa mycket,
har inforskaffat nagra av alla julklappar som ska fixas.
sa jag har fortfarande en heeeel del kvar, men men.

jag har kommit pa vad jag vill ha i julklapp med :p
min parfym.
ralph lauren ROCKS.
den borjar ta slut och kommer nog racka precis tills jag landar i sverige.
sa da vet ni :) haha

JAG LANGTAR HEM NUUU!
men forst tills mamma kommer hit :D:D:D de ar bara 22 dagar kvar!!

ska ga och fixa med annat nu. pussa lite pa barnen nar dom sover & sen slanga mig i sangen och kika pa tv.

jag kommer sakna ihjal mig efter mina bebisar nar jag aker hem.. :( men jag har lovat att jag ska komma och halsa pa sa ofta jag bara kan. :)

men natti natti amerika & god morgon sverige.

Puss M

image46

en kommentar kanske? =)
Postat av: Anonym

Annars så kan katty föröska fixa o grejja =)
PUSS på sötaste kaaan

2007-11-19 @ 18:09:19
Postat av: Erika

klart du ska komma och hälsa på =)

2007-11-19 @ 23:01:14
URL: http://eriiiika.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0