Halsont och feber..

Hade jag en mycket intensiv släng av torsdag em-söndag morgon.
men nu är det bra..
Jag var sängliggades i två dagar med feber hela tiden och super ont i halsen så jag knapt kunde varken ära eller sricka.. itne jättekul när man är i ett land där det är  ap varmt, men det är som sagt över nu och ajg mår bra igen, har bara lite små ont i halsen men inget jag lider av skulle jag påstå..! :)

Men jag trivs iallafall väldigt bra här nere, solen skiner, det är varmt och ajg är omringad av glada och positiva människor! detta kommer bli en kanon sommar...

jag och min nya sambo har sagt att vi SNARAST måste skaffa internet hem! 
så jag kan blogga mer och får lite socialt umgänge med folk hemifrån! :)

jag har inte lagt ut några bilder för att jag som sagt inte har internet men det kommer, oroa er inte..
jag har ändå inte hunnit göra så super mycket sedan jag kom, men i morgon ska vi åka och SOLA! :) ååh det ksa bli skönt att bli ltie brun igen! häärligt!

jag ser även mycket fram emot att få mail om folks bokningar och resor hit..
om någon nu skulle vilja komma och hälsa på så vore det bra om ajg fick reda på det i så god tid om möjligt får då kan jag få schema där jag slutar lite tidigare och ev nån dag ledigt..! :)
så boka på!

nehepp jag har slutat för dagen så nu ska jag hem och ta en dusch

So Long

Puss M

Du kommer alltid att vara våran hjälte <3


en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0