Hjärtat.

4 veckor har nog aldrig gått så fort förut,

Igår var det 4 veckor sen det hände, jobbade igår på klockslaget, då satte jag mig ner en stund för mig själv och tänkte lite på våran lilla prins. Saknar honom så det gör ont i hjärtat på mig, ändå snurrar jorden sina varv och livet rullar på.

Jag har fått jobba en hel del nu och det är jag ytterst tacksam för, skönt att få jobba.
Denna helg kommer nog bli tuff ändå, jobbade delad tur igår, delad tur idag & i morgon och på söndag 7.13
(delad tur = 7-21.30 med 3h rast)
Så nästa månad får jag en bra lön för att vara arbetslös =)

men nu ska jag sova en stund, sen är det dags för dagens andra pass i turen.

Puss M

DU kommer alltid att vara våran hjälte.


en kommentar kanske? =)
Postat av: Sara

Tänker på dig Mia. Hoppas allt är bra med dig!



/kram

2009-05-08 @ 23:12:25
URL: http://alvarssons.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0