Dags för nya äventyr, på RHODOS =)

Jag har haft en hemlis nu i ca en vecka, men nu är det klart =)
jag ska åka till Kallithea, Rhodos och jobba som MiniLand värd på SunWing Resort Kallithea.
Redan om en vecka, alltså den 3 juni åker jag och återkommer till ett kallt Sverige den 17:e oktober! =D

I måndags åkte jag och mamma upp till Sthlm för att gå på stan och jag skulle gå på min första riktiga arbetsintervju,
och det gick väldigt bra tycker jag, och det tyckte hon jag pratade med också, då hon redan innan vi började prata sa at jag var som klippt och skuren för jobbet =)
Så allt flöt på vi pratade om både det ena och det andra, innan jag skulle gå så sa hon att hon skulle återkomma innan onsdag med svar, då man skulle få antingen ett jobberbjudande, en plats på reservlistan eller ett nej tack, men hon lovade mig redan då att jag inte skulle få ett nej, så jag gick därifrån rakryggad och jättestolt över mig själv,
jag gick ut och mötte upp mamma och berättade vad vi hade pratat om, och hon blev ju hispigare än mig (som vanligt=)
sen åkte vi tunnelbana in till stan för att möta upp min bästa Sally!
det var såååå mysigt att bara få umgås och vara en stund med min Sara, och det var ju en homlasn tur att vi träffades, för nu kan det komma att dröja ända till oktober igen. TACK för en underbar dag Sara <3

sen skulle mor och jag åka hem och det gick fort, sov en bra stund, sköönt =)
väl hemma så kolade jag mejlen, bara för att se om hon kanske redan hade skickat ett svar till mig, och det hade hon.!!!
jag läste igenom dr hon skrivi att dom mer än gärna ville ha mig som MiniLand värd på SunWing Resort på Rhodos!
JAG SKA TILL RHODOS skrek jag till mamma!! =D
iiiiih jag är sååå glad!

Fatta vilket äventyr jag ska ut på ny, mitt drömjobb, och på en mysig grekisk ö, kan det bli bättre??? =D

såklart kommer jag ju sakna alla hemma, men datorn / telefonen kommer med så jag är aldrig längre bort än ett telefonsamtal =)

PUSS M

Du kommer alltid att vara våran hjälte, (tack prinsen)



en kommentar kanske? =)
Postat av: Bino

Grattis grattis ... dom kunde inte ha fått en bättre du ... puss

2009-05-28 @ 18:12:57
URL: http://web.telia.com/~u52804581/
Postat av: Katarinaz

OMG mia du är juh bara för bäst :) missyou stumpan <3

2009-05-30 @ 00:07:13
URL: http://katarinaz.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0