Underbart jobb, underbart väder, vad mer kan man önska?

Nu är jag framme på Rhodos och har snart gjort min först arbetsdag (11h), är ju liiite trött eftersom vi inte kom fram förens runt midnatt till våra lägenheter och då satt vi och pratade lite med våra nya arbetskamrater, iallafall några av dom! =)
så ruint två "somnade" jag väll, fast det blev inte mycket sömn dock, men hörde ju massa konstiga saker, alla nya ljud och allt nytt.
Jag trodde först aldrig att jag skulle somna men när klockan ringde kvart i sjui så gick jag och drog upp gardinen,
YES HAVET! :D

men nu hinner jag inte skriva mer ska ta på mig kläderna bakochfram och ha baklängesmiddag =)

vi hörs vidare i nästa inlägg =)

jag låg iallfall på stranden en stund nyss och jesus vad skönt det var!
jag kommer nog trivas mycket bra här!

(snart får jag förhoppningsvis internet på rummet också då blir det fler upptateringar!

Puss M

Du kommer alltid att vara våran hjälte

en kommentar kanske? =)
Postat av: Mamma

Vad härligt det låter...puss o kram o nyp i stjärten <3

2009-06-04 @ 20:24:36
Postat av: Erika

Va skönt att du kom fram hel o allt gick bra!!! du ska njuta nu redigt här hemma är det nästan så vinterjacka får åka fram igen =/



P&K Larsson

2009-06-04 @ 22:56:30
URL: http://eriiiikalarsson.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0