Två veckor har gått.

Herregud, jag säger då det, tiden bokstavligt talat springer iväg, jag har redan vart här i två veckor!
men kul har jag haft, och hemlängtan har inte slagit mig än, men det är nog för att jag vet att mamma snart kommer och hälsar på, och när hon har åkt så är det inte länge kvar innan hon kommer igen, fast denna gång med Teija, Jennie & Karin i släptåg :) ska bli såå kul!

De senaste dagarna har jag inte gjort så överdrivet mycket, solade med Sofia igår, på våran lediga dag. Såklart så brännde jag mig då också, fast denna gång baksidan på benen.
 På kvällen gick vi till gamla stan och åt på Romeo, en restaurag där vi får 50% eftersom vi jobbar på SunVing :) då var Maja & Sia också med.

Idag har vi fixat lite inför i morgon, då det är självaste midsommarafton!
Det kommer bli så himla kul tror jag, först ska vi samlas hela teamet och äta gemensam frukost sen rullar allt igång, vi ska ha FemKamp, då jag & Marie-Lousie ska hålla i melonbowlingen, där man alltså ska bowla med vattemeloner.
det kommer komma bilder på allt ( antingen här eller på FB)
och så ska vi ha vattengympa, då ska jag Marie-Louise och Maja ha två pirat låtar och hoppa runt till, självfallet utklädda till pirater! :)
kommer bli skitkul!

Jag har haft internet på rummet ett par dagar nu också! jippie! hoppas de håller i sig!
men nu ska jag äta lite snart och sortera lite tvätt, jag ska nämligen tvätta ikväll, så får vi se hur det går med grekiska instruktioner.
fast torktumlaren är på tyska så det är ju bra. haha

GLAD MIDSOMMAR på er alla 25 som läser =)



Puss M

DU kommer alltid att vara våran hjälte


en kommentar kanske? =)
Postat av: Mamma

Glad midsommar o lycka till med pirat gympan...ja snart kommer jag/vi o hälsar på dig ska bli så kul...o se hur du har det på jobbet ;)

Ne nu ska jag passa på att gå ut lite innan regnet kommer...det tillhör ju svensk midsommar...haha vad vore väl en midsommar utan skurar..

Älskar dig

2009-06-19 @ 10:14:06
Postat av: Ämeli och Mio

Hej våran kära vän=) Vi kan sett du har det bra där bora=)Vi tänkte önska dig en härlig midsommar och skriva att vi hörs snart igen!!Vi saknar våran vän!!

Puss puss Ämeli och Mio

2009-06-19 @ 10:51:39
Postat av: Bino

TREVLIG MIDSOMMAR PÅ DIG 'GUMMAN'.

PUSS O KRAM FRÅN OSS ALLA ... ...

2009-06-19 @ 12:05:23
URL: http://web.telia.com/~u52804581/
Postat av: Sara

så roligt att höra att det går bra för dig gumman=)kram kram

2009-06-20 @ 10:10:57
Postat av: Sofia

Allt låter helt underbart, om jag har tid i augusti eller september så skulle jag inte tveka att komma ner till dig i en vecka:)



Kram

2009-06-20 @ 10:20:31
URL: http://fiddelifia.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0