två år sedan.

För exakt två år sedan idag så gjorde jag det bästa jag har gjort i hela mitt liv, jag satte mig på flyget och åkte till Usa!
Tiden går så himla fort, två år har redan passerat och hur mycket som hellst har hänt i mitt liv, på både gott och ont.

Men jag försöka på allt positivt istället, allt går så mycket lättare då, jag vet att min familj mår bra, jag vet att mina vänner har det bra, och är det inte så så vill ajg veta.
Jag hoppas verkligen att resten av tiden ska gå lite bra som den hittils har gjort här på Rhodos, tänk jag har vart här i över tre veckor redan! SICK!

Jag jobbar och står i, solar och badar på mina lediga dagar, jag har jordens konstigaste bränna, nästan som fläckig, men bara på benen, tack gode gud. haha Lite färg har jag ju fått iallafall :)

Igår var jag, Sofia & Maja på en affär som heter Jumbo, lite liknande ullared, dock inte i närheten av lika stort, men samma koncept, mycket och billigt :)
Så jag införskaffade lite små plock till min lägenhet för att göra den lite hemtrevligare, och ajg blev riktigt nöjd, ska köpa två färgade lakan sen får den duga :) ska försöka få upp lite bilder nån dag med så ni får se hur jag bor!
Sängen jag sover i är KASS, likasom min rygg har blivit, ajaj.

Sitter just nu på ett cafe med gratis internet då internet vi har, eller ska ha i lägenheterna bara funkar lite då och då.
men sånt är livet,

hepp börjar bli dags att dra sig, det är ju en arbetsdag i morgon med!

Puss M

Du kommer alltid att vara våran hjälte.

( hade en liten flashback igår kväll/natt så det blev inte jätte mycket sömn i natt, saknar dig så lillen.)





Snart kommer mamma hit också! =D
När hon har åkt hem är det inte länge kvar innan hon kommer igen, men då har hon med sig min lilla bebis, Karin& Teija :)

en kommentar kanske? =)
Postat av: Mamma

Ja det kommer över en lite då å då saknar honom så....men vi får va glada åt det ahn lärt oss och så många andra, han kommer att leva kvar länge ..prinsen. Sen får man se allt det positiva som händer i familjens liv just nu..:)Är så glad över vad jag har...tror man tänker lite mer så när det händer jobbiga saker...Älskar er min familj...

2009-06-26 @ 00:53:15
Postat av: Jessica

Hej !

Skönt du har det då:-)

Vill bara säga att jag oxå har haft världens konstigaste bränna en gång..å jag kom på vad det berodde på...Ojämt insmörjd solkyddsfaktor ;-)

Ha det bäst!

Kram

2009-06-26 @ 01:02:09

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0