Lite bilder :)

Ska försöka få upp några bilder här, FB hade tydligen bestämmt sig för att jag inte skulla få upp några bilder idag. suck


Utsikten från min balkong :)


Kallithea Beach :) veeery nice





Så sjukt mysigt :) (hit ska vi åka när du kommer mamma )



Det var allt jag hade att komma med denna gång :)
men på onsdag ska jag och mina danska vänner ta färjan över till Zymi, en liten ö, det tar ca 2 h med färja dit, ska bli mysigt, så nu måste jag träna på danskan lite så jag förstår vad de pratar om hela dan =P haha

nehepp ska försöka få upp lite bilder på FB igen nu,
ni har väll hört vem som ser ut som far sin på försommaren? ja det är jag, röd som en nykokt kräfta :) aj aj.

Puss M

Du kommer alltid att vara våran hjälte

en kommentar kanske? =)
Postat av: Sara

Vad fint det är=) Längtar tillbax till Rhodos. Hoppas du har det toppen.



kram så länge

2009-06-08 @ 20:24:38
Postat av: Erika

Va mysigt du ser ut o ha det!!! Faan att man inte är mer ledig i sommar hade gärna kommit ner o spanat in hur du har det=) Sköt om dej så höres vi..

P&K Erika

2009-06-08 @ 23:15:23
URL: http://eriiiikalarsson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja dit kan vi åka..fasiken va det ser bra ut, jag tror jag tar 3 v hos dig så kan pappa åka MC heeela sommaren :) Han hittade en HD i dag, bilder kommer...loove you.

2009-06-09 @ 00:46:37
Postat av: Hanna

Ååh det ser verkligen helt underbart ut! Det var lääänge sen jag var på Rhodos, men det är verkligen en gudomligt vacker ö! oppas du har det kanon där nere hela sommaren!

2009-06-09 @ 10:22:42
URL: http://barahannah.bloggspace.se
Postat av: Sofia

Åh va mysigt, är inte alls avundsjuk:P

2009-06-09 @ 10:29:25
URL: http://fiddelifia.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh jag blir så glad när jag läser din blogg. Var ett bra tag sen jag var inne på den nu, men du verkar ha det så bra nu gumman. Och det förtjänar du efter allt som hänt. Ta hand om dig där borta och ha ta vara på varenda sekund, det är inte alla som får den chansen du fått att göra så mycket häftiga saker! Mååååånga kramar!

2009-06-12 @ 17:37:31
URL: http://empapuss.blogg.se/
Postat av: Hanna=)

Blir så glad för din skull vännen!

2009-06-23 @ 20:35:18

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0