Dag två avklarad.

Idag har jag klarat av arbetsdag nummer två på mitt nya jobb, och det gick jätte bra =)
Jag har gjort både det ena och det andra, dock ingen baklänges middag, haha
men i morgon har vi adventure day, och det ska bli kul då har vi skattjakt ller något liknande, så det ser jag fram emot.

Något som är liite jobbigt är att jag svettas så, jag har aldrig svettats så mycket som jag gör här, herregud.
men känner sig lagom fräsch i slutet på dagen, inte! 
men tack gode gud för duschar och kallvatten =) hihi

Lägenheten jag bor i ( jag har en egen lägenhet) är lite sunkig men en av mina arbetskamrater lovade att ta med mig till en rolig affär med billiga skit grejer man kan köpa och gör det lite hemtrevligare iallafall, men det duger bra åt mig.
Internet finns ju som sagt inte än i lghten så jag sitter nu i trapp uppgången och skriver men det går lika bra, det är svalt och skönt här ute =)

jag har inte tagit så mycket kort än, men det kommer i sinomtid jag lovar :)
ni ska iallfall få se min utsikt från balkomngen snart, (vilket är havet =)

Hemma verkar livet gå vidare, saker och ting är uppklarade, dock har nyfikna gubbar inte lärt sig skilja på rätt och fel, men vad ska man göra åt det?
Vi är större människor än dem och gör ingen stor affär av det.
Nu klarar ni resten själva mor & far, ni är så starka och duktiga det ska ni veta.
Saknar er massor!

Men nu ska jag hoppa in i sängen och läsa lite innan det är dags att sova, imorgon efter jobbet så ska vi iväg och kolla på fotboll ( jippie ), Sverige mot Danmark, fast det kan nog bli kul med tanka på att flera av mina arbetskamrater är danskar :)
Mina arbetskamrater är för övrig mycket trevliga, även fast det är liiite svårt att förstå vad de danska försöker säga ibland, men vi har ju engelskan :)

Puss M

Du kommer alltid att vara våran hjälte


en kommentar kanske? =)
Postat av: Sofia

Va roligt att det går bra!

2009-06-06 @ 10:29:48
URL: http://fiddelifia.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jajamensan inga tokiga små gubbar ska såtta sig på våran familj inte haha...jag är me stolt över dig...eller ja det är vi alla ska du veta.....

2009-06-07 @ 14:21:35
Postat av: Nina

Låter toppen:) Häla Lollo och Bernie:P dem passen är skojjiga:P Kramisar

2009-06-09 @ 19:58:57
URL: http://metrobloggen.se/ninadiggardig

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0