Födelsedag, Vattenland & Päckdag!

I måndags blev mina ynka 20 år till 21 och det firades med en mysig middag på Rustico med nästan hela teamet och några till :)
Hade en mysig middag som jag blev bjuden på av mina kära arbetkamrater, fick även en fin present av Sofia & Maja ett par lila blom-örhängen :)
Efter middagen gick de flesta hem men min Marie-Louise och ajg gick till SocratesGarden, en mysig bakgård och tog en drink för att fira mig men det klockan började närma sig tolv och vi skulle ju upp och jobba på tisdagen så vi gick hemåt ganska snart, men vi hade mysigt, Tack! men vem ska jag nu prata skit med när du åker hem?? =(  =)

och Igår på våran lediga dag så fixade jag och maja med lite papper som mna måste göra när mna jobbar som vi gör, och det tog inte så jätte lång tid, vi var framme kl åtta och lite fix och en frukost på starbucks så kom vi hem runt 11 snåret och då bestämmde vi med Majas Oskar och några kompisar han har träffat här att vi skulle åka till Faliraki Waterpark, sjukt kul hade vi hela dagen! tack för den! =) bilder kommer vid ett senare tillfälle då de ligger på majas dator.
på kvällen blev det lugnt, gjorde mest ingenting och somnade hyfsat tidigt men vaknade ett flertal gånger under natten då jag trodde att jag skulle svettas till döds, men det gjorde jag ju inte.

Min dag idag har vart skit rent ut sagt. Började med att jag fick gå djur som jag hoppasdes på att slippa idag eftersom det inte låg på mitt schema, men snäll som jag är så tog jag det och tänkte att jag nog skulle ha en fortsatt bra dag, men allt gick bara utför jag är så trött på den här dagen att jag inte ens orkar skriva om den.
men jag har överlevt och gjort ett jävligt bra jobb nu i kväll på våran betalaktivitet trots kaoset!
Gick in till Maja och Oskar och tittade på korten från igår och fick mig både ett och två goda skratt, sen gick jag in till Marie-Louise och pratade av mig lite och nu, en cider senare skaj ag hoppa in i duschen och sen sova!

Nattinatti!

Puss M

Du kommer alltid att vara våran hjälte

(mitt grekiska nummer +306997344794)

    
Jag och M-L :)                      Min födelsedags drink :)

en kommentar kanske? =)
Postat av: Martina

Hej snygging=)

skrev nyss ett sms till ditt grekiska nummer, men jag är inte så bra på det där med telefoner så det kommer säkert inte fram! :P Så nu skriver jag här också för säkerhets skull: JAG SAKNAR DIG! Hoppas allt är bra med dig=) PUSS&KRAM

2009-07-10 @ 12:56:26

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0