En vecka med mor på besök!

Idag har jag lämnat bort min mamma, hon har vart här i en vecka och hälsat på mig därav har jag inte skrivit på bloggen.
vi har inte gjort jätte mycket men vi har haft mysigt och veckan gick sjukt fort!
Vi har vart på Lindos, solat, badat, ätit god mat och bara njutit :) det har vart toppen!

men det ska bli skönt att ha garderoben (lägenheten) för sig själv igen,
eller det får jag bara tills på onsdag då det kommer en ny tjej hit och ska börja jobba eftersom min marie-louise har bestämmt sig för att resa hem och de som ordnar med sånt hade inte fixat nått rum till Nanna som ska komma så de frågade mig jättesnällt och då kunde jag bara inte säga nej, så grattis till mig!

Igår var vi ute och åt avskeds-middag för Marie-Louise och Kristian som ska åka hem, och när vi kom tillbaka från restaurangen så gick vi upp på taket och hade lite mys, till kl 4 på morgonen :P haha

I morse lämnade jag mamma på ett hotel där hon skulle åka buss ifrån till flygplatsen, efter det åkte jag hem och planerade upp dagen med Sofia P, vi bestämmde oss för att åka och bada, sagt och gjort. från kl 12-18 låg vi och hade det skönt i solen, dagen inehöll även både det ena och det andra, bland annat attakerande solstolar, säldyk och en lång väg hem ifrån busshålls platsen ( jag tackar mitt & sofias goda 'host' lokalsinne för detta) haha
men allt är väl nu har jag precis avslutat en härlig kväll på balkongen med Marie-Louise och Magnus.
M-L bjöd nämligen mig på middag ikväll så jag har haft en kanon dag kan man säga :)

men nu ska jag lägga mig i sängarna som jag har knuffat ihop igen och sova i mitten! :)

Puss M

Du kommer alltid att vara våran hjälte

Bilder från mina olika äventyr här läggs upp på Facebook då det är sjukt segt att ladda upp här.
men sök på Mia Patricia Kaan så hittar ni mig :)

en kommentar kanske? =)
Postat av: Ämeli

Saknar dig Mia... hoppas du har det så bra!

puss och kram

2009-07-25 @ 18:55:44

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0