En månad, Blodprov & Utgång

tänk, i över en månad har jag vart här nu, de har ju gått  sjukt fort! men de har vart kul, och som man säger tiden går fort när man har roligt :)
Jobbet går bara fint och mina workmates är toppen verkligen, trivs mycket bra i team ae :)

och när man jobar utomlands med människor så måste man tydligtn lämna blodprov fick jag reda på i veckan, och jag har ju gjort detta en gång tidigare och då nästintill svimmat, så jag blev smått nervös och fick en kräk attack, men det gick bra...jag överlevde svimmade inte ens lite :)
Däremot tyckte jag mycket synd om Sofia som aldrig gjort det innan och var inte helt vän med sprutor, och henne stack dem 3 gånger för at hitta en bra ven, inte kul! men hon överlevde hno med :)

Ikväll ska vi ut och göra bargatan osäker för att fira mig lite smått, det ska bli jättekul för nästan alla ska med ut :)
i morgon vankas Kallithea spa, underbart!

På måndag kväll så ska vi ut och äta på Rustico, myys :)!

nehepp nu ska här lagas middag, har bjudit över Sofia på lite pasta pesto :)

Puss M

Du kommer alltid att vara våran hjälte.



en kommentar kanske? =)
Postat av: Mamma

Vilken tue att de gick bra att ta blodprov o att dom inte gjorde de på mån för du vill väl inte säga som en annan flicka sa..."de e blod, de e blod på min födelsedag"

Kram mamma

2009-07-05 @ 20:07:11

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0