tjihoo =)

I MORGON DRAR VI! =)
och kommer inte hem förens på söndag.
åh vad det ska bli skönt!

igå blev det som lovat bull bak här på 4an, och det kan ha vart dom finaste bullarna röfors någonsin skådat,
jäkligt goda var dom också =) !!

efter att jag hade somnat i natt, omkring halv 3, så blev det inte många timmars sömn, vaknade redan klockan nio och ögonen ville inte sova mer, men kroppen orkade knappt gå upp.
men jag pallrade mig upp iallafall strax efter nio och gjorde lite frukost, rostat bröd och apelsin juice =) mmh!
sen tog jag datorn en sväng och kollade runt lite..
men det händer ju inte så mycket på morgonen varken på datorn eller någon annanstanns så jag pälsade på mig ordentligt och gick ut på en långpromenad =)
ca 60 min var jag ute. SKÖNT.
hade laddat i lite ny musik i min lilla ipod, allt ifrån scotts till britney spears nya skiva =)

kom ur duschen för en stund sen, och nu ska jag snart ner till laxå och möta upp lilla Larsson så ska vi fixa lite inför imorgon =)!!! KUL!

sen blir det packning och matlagning innan det är dags att åka och jobba mellan 16.30-21.30 =)

SoLong
Puss M


en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0