självklart...

inte nog med att jag lidit av allt som står i föregående inlägg så vaknade jag i natt av att det poffade till i örat,
jag fick jätte ont, det kändes som ett tjock lock i örat och så tjuter det,tog  en värktablett och somnade om.
vaknade runt nio och gick upp för att göra mig lite te men det tjöt fortfarande och gjorde lika ont.
det gör ont när jag nyser och hostar som jag gör hela tiden nu. AAAAAAJ!
jag ringde iallafall vårdcentralen och hon sa att jag skulle äta värktabletter och gå på näs-spray idag.
inga problem tänkte jag, de har jag ju gjort hela veckan!
och om det inte blivit bättre i natt/morgon bitti så ska jag ringa ner igen och då får en tid hos fabror doktorn.
för hon tyckte att det lät som öron inflammation, men det är inget dom brukar börja behandla första dygnat, så det är bara att hålla ut tills i morrn.

nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på repriserna på alla program jag såg igår, suck.

nästa gång jag skriver hoppas jag att det kanske har gått över.. muhahah!

Puss M

en kommentar kanske? =)
Postat av: Bino

NÄMEN ... stackars liten ...

Krya på dig OCH vi får se om vi kan 'planera' in nån 'koppel-promenad' i framtiden ;)

Kramen

2009-02-28 @ 16:46:16
URL: http://web.telia.com/~u52804581/
Postat av: sandry

hejsan hundra år sen hoppas allt är bra! krya på dig!

2009-03-01 @ 12:28:13
URL: http://dreamamerica.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0