grillning med larsson

ja nu har vi haft ett litet äventyr igen, jag och larsson =)
eftersom vi båda längtar så till fredag har vi sagt att vi ska försöka göra nått kul varje dag om ingen av oss skulle få jobb,
så idag skulle vi grilla,
men det gick sådär..
vi gick ner till den fina grillplatsen här i stanoch skulle göra oss en liten brasa för att grilla hamburgare, korv marshmallows och bananer med choklad =)

men eftersom veden där inte var den bästa så gick det inte som vi hade tänkt oss..
men vi kämpade på och försökte få fart på det in i det sista, men efter två timmar, allt vårat tålamod och lite tändvätska så gav vi upp..
vi gick då hem till larssons baksida och gjorde där våran lilla brasa, och vips vad det gick undan =)
och gott blev det med.
allt funkar om man har lite fantasi och gör sina egna konstruktioner ;) hehe

det var ungefär vad som pågick idag. i morgon ska vi nog baka bullar =)

     
här sitter vi vid våran lilla brasa som vi äntligen fick till efter mycket om och men =)


jag måste bara ge världens största plus till The Spitts och alla andra jag träffade i lördags, för det var det roligaste jag har gjort på sååååå länge =) TACK!


Jag och Emelie på förfest nr.2 =)


Jag och sötaste Hanna på toan =P

det var det för nu =)

Puss M

en kommentar kanske? =)
Postat av: Kicki Kaan

Tack för dom goda bullarna.......puss på dig

2009-02-11 @ 20:11:50

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0