Ojdå,

Nu var det ett tag sen ajg skrev sist, men jag har haft fullt upp med att jobba, sola, bada och umgås med mina kollegor här på Rhodos.

Har inte gjort så jättemycket mer än att sola och bada den ista tiden och det är ju itne så spännande att läsa om varje dag :P

Igår fick jag iallafall säga hejdå till min marie-louise som idag har lämnat Rhodos för att återvända till sitt danmark.
men vi ses ju snart igen när hon bor i London! :) Saknar dig redan.

Nehepp nu ska jag ta med mig Bernie på en promenad.
Hade!

Puss M

Du kommer alltid att vara våran hjälte.

en kommentar kanske? =)
Postat av: Martina

Hej mia!=) ville bara säga att jag saknar dig! Men du måste skriva mer här så jag kan ha koll på dig:P ta hand om dig! KRAAAM!

2009-08-05 @ 10:10:47

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0