Det blev en utgång även i lördags.

och vilken otroligt rolig kväll/natt/morgon vi hade! =)



haha
Jag och Sofia P gjorde lite reklam för Venus, Im your venus..


Det var en toppenhelg!
I söndags åkte vi till ett hotell i Faliraki, där det fanns volleyboll plan och dittan & dattan men sportslig som jag är så höll jag mig till poolen och havet! :)
Men jag och Sofia passade på att vara med på en av hotellets aktiviteter som hette "splash Dance"" vilket var ganska underhållande så det gjorde vi ett tag sen la vi oss för att sola lite igen, jag hade ed mig min korsordstidning som snart är klar så mamma, en ny sån vill jag ha när ni kommer hit :)
sen så spelade jag även lite strand tennis med Niklas okså, med ett rekord på 14 slag utan att bollen träffade marken, det var bra gjort av oss!

Igår hade det gått 4 alldeles för snabba månader sen Prinsen lämnade oss...det har gått så fort och jag kan fortfarande inte riktigt förstå att han inte kommer ligga i sin fina säng och vänta på mig när jag kommer hem igen.. det kommer nog blir sjukt jobbigt.
Obland när man har en dålig dag eller tänker på allt som hänt den senaste tiden i mitt liv så förstår inte folk alltid utan säger bara ryck upp dig, men jag känner att man måste få tänka och vara lite nedstämd ibland, men folk glömmer vad som har hänt...och jag anklagar verkligen ingen för det men så är det..

och när man har en bra dag och vill berätta om det så kommer folk fram och frågar vad man är så himla glad för, får mna inte vara glad att man lever och har en familj som är helt otroligt underbar!

jaja nu blev det lite väl sentimentalt här men men...

nu ska jag lägga mig och sova har haft en mindre bra dag i dag så det ska bli skönt..

nu är det bara tre veckor kvar :)


Puss M

Du kommer alltid att vara våran hjälte

Älskade underbara du.

en kommentar kanske? =)
Postat av: Kicki Kaan

Har men inte varit med om det vi har varit med om så tror jag(vet ju inget annat)..faktist inte man uppskattar LIVET som vi gör...så är det nog...Livet är värt att leva o du verkar göra det med besked unga dam :)..Snart kommer vi....Älskar dig o dina bröder o er pappa...see you...

2009-08-10 @ 23:40:38
Postat av: Emelie

Vad härligt det ser ut :) Hoppas allt är bra med dig?

2009-08-12 @ 10:49:58
URL: http://empapuss.blogg.se/
Postat av: Martina

Hej bruna bönan=) vilken fin färg du har skaffat dig! Jag är MYCKET avis :P Det är super kul att titta på dina bilder=) och det är toppenkul att du trivs så bra, det är du värd!! jaa, tiden går fort, men man får vara nedstämd i bland men det är jättebra att du också kan vara glad och njuta av ditt liv=)! Jag saknar dig här hemma! Massa kramar=) LOVE YOU!

2009-08-12 @ 18:59:50
Postat av: Maria Jarl

Hej Mia, ville bara skriva och säga : " vad underbart fint skrivet"!! _och tänk vilken "toppen-syster"prinsen har!!!

Jag har hört av Kicki att du har det kanon, det känns verkligen som att det här med Rhodos är helt perfektför dig,och även bra tid att resa. Jag är också alldeles övertygad om att prinsen är med dig. Ha det fortsatt bra, och tänk på att vi är många här som tänker och känner med dig... kram från Maria

2009-08-15 @ 12:50:55
Postat av: Anonym

Hej Mia, ville bara skriva och säga : " vad underbart fint skrivet"!! _och tänk vilken "toppen-syster"prinsen har!!!

Jag har hört av Kicki att du har det kanon, det känns verkligen som att det här med Rhodos är helt perfektför dig,och även bra tid att resa. Jag är också alldeles övertygad om att prinsen är med dig. Ha det fortsatt bra, och tänk på att vi är många här som tänker och känner med dig... kram från Maria

2009-08-15 @ 12:56:12
Postat av: Vera

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att blogga :)

2011-07-12 @ 19:40:47
URL: http://djurförsäkring.net

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0