Oh no, I'm one of them!

nu har jag blivit smittad.
jag är en online shoppare!

men jag har gjort några riktiga fynd nu tycker jag =)
gå in och bli smittad du också på www.stajl.nu.

lägger upp bilder när jag har fått hem mina saker =)

that's that about that.

min första vecka på jobbet har gått toppen, och allt funkar jätte bra!
trivs som fisken i vattnet som dom säger.

och i morgon är det röforsdagen, det har ni väll inte missat?!
årets event här i city.
så självklart ska jag ta med feta plånboken och kanske göra ett fynd eller två på backlucke loppisen! =p
synd bara att carro inte kunde komma hem från sthlm i helgen så vi kunde ha gjort succe på pubkvällen här i folketshus.
så dom som går dit får klara sig utan oss iår.
maybe next time.

hepp,
nu ska jag väll kika runt på lite annat så jag orkar inte skriva mer.

puss M


en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0