bättre sent än aldrig,

så här kommer en mycket kort uppdatering om förra helgen i karlstad, som för övrigt var mycket trevlig då det är ett toppen gäng jag har dragit på mig. dom lämnar mig dock aldrig ifred, men ajg ska vara ärlig, I like it.
allting började på lördag förmiddag då jag plockade upp Ellinor (ellabellan.blogg.se) på laxå central,
vi kände redan då att vi behövde grunde för kvällens kommande bravader så vi tog en snabb frukost på BK,
sen pös vi vidare mot k-stad i min blåa lilla polo, när vi skulle tanka i ja vart vi nu var, så gick det såklart inte utan jag fick fråga gubben som jobbade i butiken. snäll som han var så hjälpte han oss med glädje, men den andra gubben i butiken bara suckade och skakade på huvet när han sa, "fruntimmer som inte kan tanka bilen." haha de var kul.
sen kom vi iallafall fran till allas våran J.J där vi möttes upp av Elviras öppna armar =p
sen väntade vi in de andra och sen var det bara att köra på, först gjorde vi karlstad city då alla skulle hitta outfits fför kvällen, det gick bättre för vissa än för andra. jag hittar ju aldrig nått, men de gick bra ändå =p
vi var inne på en affär som hette monki, och där kunde man få en sparbössa om man köpte presentkort, och ah ne jag orkar inte skriva ner men de var ju kul! haha!
kvällen var iallafall på topp för det mesta, haha
ah bättre än såhär blir det inte, jag ska krypa ner snart..
får ju fin besök i morgon! =)
men det får ni höra mer om nästa gång, muhahah!

Puss M


just ja,
var ju ute och plockade svamp med mor & mormor, då kom vi till de här fina stället =)
sugen på en utflykt? då fixar jag det.

en kommentar kanske? =)
Postat av: Ämeli

Hur gick det i söndags tjejen?väntar med iver på att det ska stå något i tidningen=)puss

2008-10-06 @ 19:49:31

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0