tack för en super bra helg =)

den här  veckan har bjudit på underbart väder och de tackar vi vädergudarna för! =)
hela helgen har bestått av solning och grill kvällar =)  som det ska vara med andra ord.
i fredags blev jag bjuden ut till ågrena för lite grillning, hade jätte trevligt, mycket snack och mys med lilla Tilla. åkte hem runt 22 då jag nästan somnade i soffan hos Frida & Daniel.

lördagen blev en jätte lyckad kväll här hos mig =)
och ajg tackar Marre, Tinus, Carro, Sara & Nina för att ni kom hit och gjorde kvällen så bra!
det blev grillat och en hel massa snack.

vissa avslutade kvällen lite tidigare än andra, men ajg Marre & Nina kände att vi inte var redo att lägga av än så vi ringde alla vi hade i telefon boken och det slutade med att vi fick skjuts till klaras och hade trevligt där!
träffade en gammal vän, alltid trevligt =) en av hans polare var ytterst desperat och var väldigt stolt över att han tjänade mycket pengar där han jobbade i norge så han bjöd på det mesta under kvällen.
Nina spelade även lite på cherry bordet och vann lite pengar, då jag på skoj klämde ur mig:
- guld nina nu bjuder du på skumpa va?
hon började fnissa med desperatkillen som jobbar i norge säger då snabbt.
-vill du ha det?
-ja självklart sa jag och skrattade
vilket resulterade i att vi blev visade till ett bord där vi fick in en fin flarra skumpa! =)
men marre och jag tröttnade på att sitta där så vi gick och dansade lite till, då stackars nina fick sitta med killen. 
så kan det gå =)

idag har jag gjort nytta, hjälpte faster att piska mattor och nu på kvällen har jag scrappat lite med grannen =)

nu orkar jag inte mer, dags att sova.

Puss M

en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0