Helgen =)

har haft en bra helg måste jag säga =)  i fredags var jag hor lillebror & på willys med min mor efter jobbet, mycket folk på willys som alltid men de hör nästan till :p haha
i lördags var det öppethus på röfors vandrarhem de var ul att kika runt lite där inne, fast man fick en hel del flashbacks från skoltiden, =)
efter det åkte jag ner till kusin ankie som bjöd på massa god mat eftersom hon blev färdig undersköterska i fredags.
det är väldigt bra gjort av henne, med tanke på att hon har 3 bus ungar, och då är det nog int ehelt lätt att plugga hela tiden, men nu är hon färdig för den här gången iaf! =)!

image150

efter det kom jag hem och blev presenterad för en ny kär vän till min bror =)
efter mat och lite snack så var det bara att fara ner till laxå där jag handlade lite gott innan jag fortsatte hem till hanna och magnus och hade mys pys med dom och barnen =)
tittade på eurovision över lite cider, hade jätte trevligt! =)
sen var det hem och ner i sängen.

 

var inge pigg när jag vaknade i söndags men de är sånt man får ta de var ju trots allt mors dag och då måste man fira världens bästa mamma! =D
fast ioförsig så fick hon sin present redan i lördags eftersom bror var hemma då också.

iallafall så åkte jag och karin ner till therese för att stansa ut lite bokstäver till våran scrapbooking =)
efter det så stressade vi hem för då skulle jag till tiveden med
 mamma, mormor K, farmor, faster pappa & morfar
för att njuta av en stor tårtbuffe,
och självklart så åt jag för mycket men det hör till när det är buffe =P

image149

när vi kom hem därifrån så satte sig mor vid datorn en sväng och kollade runt lite
och hittade en kohud för det nka priset av 450 kr på blocket,
och det är ett mycket bra pris eftersom de brukar kosta flera tusenlappar.
så den åkte vi såklart och tittade på och jag inhandlade den! =)
så nu har jag köpt min första matta! =P
efter det åkte vi till lillebror och mös en stund.

senare på kvällen så carro över och gjorde slingar i mitt hår
och som alltid när hon vart här med frisör väskan så är jag super nöjd! :D
sen var det sängdags för mig.

och idag har jag jobbat, när jag kom hem var jag helt slut så jag la mig och sov 
en sväng, det var sköönt!

men nu är det snart dags för sängen igen, efter 2½ män förståss,
synd att de är repriser bara.

Puss M



en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0