skövde stad.

nu är man i skövde och gör stan med käraste sara =)
igår var vi ute, det blev ett ställe som heter krickelin, mycket trevligt.
hade förfest här med massor av kul folk & allsång =)
jag tog även svängen förbi grannarna och spelade twister där med dom,
men som alla andra gånger åkte jag ut först,
men jag är inte så smidig som man kan tro. tyvärr men så är det.

sen åkte jag upp till 10an igen för att hämta dom andra för de var dags för krogen.
när vi har vart där och röjjt lite så var det hemfärd,
men såklart så hade vi tid att ta svängen förbi sibylla och ta en mos & pommestallrik =)
lika fint varje gång.

idag iallafall så har vi vart ute på skövde och shoppat lite,
eller ah kollat iallafall och haft det mys, blev en snabb lunch på McD. =)
sen åkte vi till konsum och inhandlade det som behövs till ikväll =)

och sen tog vi och stannade hos nina för att kolla lite på film och ha kul.
och nu är vi hemma  igen och börjar ladda upp för kvällen med lite mat om en stund =)
sen äre bara på't igen!

nu hinns inge mer.

Puss M

en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0