Skönt,

har jobbat 3 av 5 dagar den här veckan! =) eller ah i morrn är den 5e dagen, men planerat så =)
får hoppas de blir nått i morrn med, men om de inte blir det så sk ajg ner till laxå och lunchbowla med frida.

men jag vet också att jag har jobb mån-ons nästa vecka med, och såklart nästa lördag
som är PÅSKAFTON, helt sjukt.
men då ska jag iaf jobba min vanliga lördag på matextra 9-15, inte så kul men de får funka.
har ju ändå inga planer så, är det nån som har nått på g?

och med vem ska jag kolla på melodifestivalen på lördag?

nu äre iallafall tack och hej för mig.

Puss M


en kommentar kanske? =)
Postat av: Lena

Hej Mia! Jag tänkte bara fråga en sak, hur får man in en såndär bild där uppe? :)
ha det bra!

2008-03-17 @ 13:30:48
Postat av: Nina

Jaa snälla gör det, vore super roligt=)Livet är en fest och du är bjuden;P Kraaamis

2008-03-17 @ 22:08:13
URL: http://ninadiggardig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0