oj oj,

nu var det ett tag sist, men som ni vet så är jag en mycket upptagen kvinna med ett fullspäckat schema!
hah inte direkt kanske, men ajg har haft en del att göra nu på sista tiden faktiskt! =)
har jbbat en hel del på dagis nu de senaste veckorna och de tackar vi för! =)
har även jobb där nästa vecka tis-tors,
i tisdags hade vi påsk fest på dagis och då, fiffig som jag är så ändrade vi namnet på avdelningen som i vanliga fall heter blåvingen
 haha! =)
har även anänt mig av fönsterfärg och målat på ett fönster tillsammans med barnen, dock blev min påska kärring inte så snygg, så jag har inte tagit nån bild på den, kan eventuellt komma upp en bild efter påsk på det =P

annars då, har umgåtts med frida & lilla tilla en hel del, och det märks att hon börjar känna igen mig nu för varje gång vi ses så möts jag av ett stort leende! =) MYSIGT!

de  var väll allt typ,
igår kom kusinerna hem från sälen efter en veckas skid åkning
och då mötter jag av en bamsekram av lillkusin! =)
hon är så söt min jennie kalsson :D

ne nu hade jag skrivit ett långt men bara halva sparades som ni ser så det får bli påfyllning senare ikväll eller i morrn!

Puss m


en kommentar kanske? =)
Postat av: Katarina

TACK KAANI, du är så underbar. Börja blogga din blogg torkar ut:D

HA DET BÄST

2008-03-26 @ 13:23:28
URL: http://katarinaz.blogg.se
Postat av: Anna Alvarsson

Hej Mia. Hur mår du? Hoppas att allt är bra med dig. Kramar från Anna

2008-03-28 @ 08:27:24

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0