ny vecka igen,

jösses vad tiden går fort, veckorna bara rusar iväg, och helgerna ännu fortare.
den här helgen har gått super fort,
men ajg har hunnit med mycket och haft det helt underbart i skövde hos sara =))
* vi har festat,
* gått på stan,
* sovit,
* buggat,
* ätit lite mat,
* jag har träffat nytt folk, ( super söta nina och många fler =)
* jag har fått fläskläpp,
* träningsvärk
* och blåmärken, men ni behöver inte oroa er jag slog ner kärringen som hoppade på mig!

haha ne så illa är det inte =p inget som gör ont och ajg vet inte var de kommer ifrån, eller jo fläskläppen, haha
men itne de andra
vi hade oväntat besök natten till söndag, hihi

jag fick även höra att jag är söt som en prinsesstårta, det tackar vi för!
 mer sånt!

jag inhandlade även lite smått och gott på shopping turen,
men jag orkar inte lägga in bilder idag, kanske i morrn =)

här kommer iaf lite bilder från helgen =)!

   

   

   

that's it for now

Puss M

en kommentar kanske? =)
Postat av: Sara

Helgen var toppen med dig, jag hoppas att vi kan leka snart igen. Händer mycket skojigt i sällskap med dig helt klart. Vi är ju trots allt dem som dansar bäst på dansgolvet asg.hahahahahahaahah =P

2008-03-04 @ 23:57:42
URL: http://SaraJohannaAlice.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0