helgen.

det har vart en helt okej helg, inte mycket att göra men ändå helt okej.
i lördags eftr jobet åkte jag till ågrena och hade mys med lilla Tilla & Frida.
sen var det dags att åka hem och ladda upp för melidofestivalen, som jag satt helt ensam och tittade på.
så äre ibland.
och igår så sov jag väldigt länge sen gick jag över till grannen och bestämmde mig för att ta med lill kusin in till marieberg en sväng, och så fick det bli =)

hittade en klänning som jag tycker mycket om =)!

image111
very nice.

efter det gjorde jag itne så mycket en stund.
sen bestämmde jag mig för att jag ville laga mat, så jag gjorde en tacko gratäng.
en av de godaste i världen måste jag säga.
men sen kom jag på att jagi nte kunde äta en sån helt själv, mami & papi var ju itne hemma än, så jag ringde över grannen så dom kom över och åt med mig ! =P

vid 20. tiden var det dags att åka till hallsberg för att hämta mamma & pappa
som hade vart på en slappar weekend i sthlm.sen var det tv för hela slanten som gällde,

men nu är de dags för frukost! =)

Puss M

en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0