midsommar

står för dören och i eftermiddag bär det av ner emot halmstad! :D
ser jätte mycket fram emot det, och lite regn (som det ska bli hela helgen) ska inte få förstöra det =)

annars har jag jobbat rätt mycket, förra veckan var det inskolning på sommarjobbet, och det funkar bra tycker jag =)
det jobbigaste är att mna ska hitta hem till alla vårdtagare. men det går säkert bra.

den här veckan och nästa jobbar jag på sommar dagkollo utanför esabhallen, och de är skit roligt!
det är så jag vill känna när jag jobbar, att man trvs som fisken i vattnet och allt flyter på!=)

har ju även gjort en tattuering som ni har sett, ska väll försöka få en bättre bild, men fötter är ju inte så snygga att ta kort på måste jag säga :P haha

ne jag ska göra mig redo för ännu en arbets dag =)
men ha det toppen under midsommar helgen!

Puss M


(har ju även vart på kusinernas skolavslutningar)

En bild på the twins när dom slutade nian! =)


och lilla Jennie slutade 4an =)!

en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0