nu var det ett tag sen sist igen.

det har väll itne hänt sådär super mycket i mitt liv den sista tiden.
men allt har flytit på bara bra.
jobbar och står i nästan varje dag. =)

idag har jag beställt ett namnhalsband som kommer inom några veckor! =D tjohoo!
har även legat en stund i solen, men det är inget för mig så jag gick in igen,
ska snart käka lite lunch för att sedan åka ner till laxå och sätta mig i en varm liten lokal och scrappa i flera timmar!
de är så kul!
det är då man får erkänna att man tycker att klippa och klistra är kul utan att behöva skämmas! =P

ska även iväg och jobba några timmar ikväll, 17.31-21 ett riktigt piss pass. men dom måste göras dom med.
i morgon är jag ledig, då får man se vad jag ska hitta på, förslag?

nehepp, luch var det.

later.
Puss M

(måste även grattulera Anna & Martin till lilla Nelly och Therese & Fredrik till lilla Kevin, båda den 21/7 =)


en kommentar kanske? =)
Postat av: Lollo

Haha ja det minns jag också som igår =) det har gått så himla fort! Klart vi måste ses, vi flyttar ju hem i sep så då passar bra :) kraam!

2008-08-04 @ 08:27:19
URL: http://lovisaa.webblogg.se/

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0