en dag som alla andra.

idag har jag vart på marieberg med Karin, och jag köpte både det ena och det andra =)
köpte både skål & karaff till min boda nova samling så nu har jag allt tror jag! :D

jag fick även en klocka som jag hittade i 20 års present av karin och familjen =)



inte världens bästa bild, men oj så snygg den är! =D

hittade även ett par tofflor på skopunkten för en billig slant! =)



här är sakerna jag har från boda nova btw.
 

dom gröna sakerna är det jag har!
super snyggt!

ne nu äre hells kitchen sen SATC =)

Puss M

(ska på bio i morgon med min vän frida, mamma mia blir det, men först ska vi ta en heldag på marieberg/inne i stan och bara njuta, sen blir det hellas för en god middag och sen bio! love it!)


en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0